|
| Konu Araçları | Görünüm Modları |
06-Aralık-2024, 14:17 | #1 |
Üye No: 1 Kayıt Tarihi: 07-Kasım-2024 Mesajlar: 783 Konular: 776 Nerden: Bursa Takımı: Beşiktaş Meslek: Aldığı Beğeni: 17 Beğendikleri: 6 | Zar Oyunu Bu kod, belirlediğiniz kanalda basit bir zar oyunu oluşturur. Temel olarak şu işlevleri gerçekleştirir: 1. Oyuncu Bilgileri ve Değişkenler: Kod, dört oyuncunun puanlarını, hedef toplamı, atma sayısını ve yeteneklerini içeren değişkenleri tanımlar. 2. Zar Oyunu Başlatma Komutu: `!zaroyunu` komutu, kanalda oyunun başlatıldığını ve ayarların belirlendiğini duyurur. 3. Zar Atma Komutu: `!zar` komutu, oyuncuların zar atmasını ve puanlarının güncellenmesini sağlar. Her oyuncunun yeteneğine göre (örneğin, "Şanslı" olan oyuncunun 6 atması durumunda ekstra puan kazanması) özel durumlar da içerir. 4. Oyunun Sıfırlanması: `resetzaroyunu` komutu, oyunun başlangıç durumuna dönmesini sağlar. Her oyuncunun puanlarını ve zar atma sayılarını sıfırlar. Bu kod, oyuncuların zar atarak puan kazandığı ve bir hedef puanı geçen oyuncunun kazandığı basit bir oyunu simüle eder. Özelleştirme için oyuncu sayısını artırabilir, yeni yetenekler ekleyebilir veya oyun kurallarını değiştirebilirsiniz Kod ; Oyuncular ve puanları var %zar_oyuncu1_puan = 0 var %zar_oyuncu2_puan = 0 var %zar_oyuncu3_puan = 0 var %zar_oyuncu4_puan = 0 var %zar_hedef = 1000 var %zar_oyuncu_atma_sayisi = 3 var %zar_oyuncu1_yetenek = "Hızlı" var %zar_oyuncu2_yetenek = "Şanslı" var %zar_oyuncu3_yetenek = "Stratejik" var %zar_oyuncu4_yetenek = "Dengeli" ; Zar oyununu başlatma komutu on *:TEXT:!zaroyunu:#kanal:{ resetzaroyunu msg #kanal * Zar Oyunu başlatıldı! Hedef toplam: %zar_hedef | Oyuncu Başına Atma Sayısı: %zar_oyuncu_atma_sayisi msg #kanal * Oyuncuların Yetenekleri: %zar_oyuncu1_yetenek %zar_oyuncu2_yetenek %zar_oyuncu3_yetenek %zar_oyuncu4_yetenek } ; Zar atma komutu on *:TEXT:!zar:#kanal:{ var %zar = $r(1,6) ; Zar at var %nick = $nick if (!$ial(%nick,0)) { msg #kanal * $nick, oyuncu değil! return } var %oyuncu_puan = %zar_oyuncu $+($+(Nick,%nick),_puan) var %oyuncu_yetenek = %zar_oyuncu $+($+(Nick,%nick),_yetenek) var %oyuncu_atma_sayisi = %zar_oyuncu $+($+(Nick,%nick),_atma_sayisi) if (%oyuncu_atma_sayisi == %zar_oyuncu_atma_sayisi) { msg #kanal * $nick, zaten %zar_oyuncu_atma_sayisi zar attınız! return } else { inc %oyuncu_atma_sayisi inc %oyuncu_puan %zar msg #kanal * $nick, %oyuncu_atma_sayisi. zar: %zar | Toplam Puan: %oyuncu_puan | Yetenek: %oyuncu_yetenek ; Özel hamleler if (%zar == 6) && (%oyuncu_yetenek == "Şanslı") { inc %oyuncu_puan 2 ; Eğer oyuncu 6 atarsa bonus puan kazansın msg #kanal * $nick, Şanslı! Bonus +2 puan kazandınız! } %zar_oyuncu $+($+(Nick,%nick),_atma_sayisi) = %oyuncu_atma_sayisi %zar_oyuncu $+($+(Nick,%nick),_puan) = %oyuncu_puan ; Kazananı kontrol et if (%oyuncu_puan >= %zar_hedef) { msg #kanal * Kazanan: $nick! | Toplam Puan: %oyuncu_puan resetzaroyunu } } } ; Oyunu sıfırlama alias resetzaroyunu { var %i = 1 while (%i <= 4) { var %player_puan = %zar_oyuncu $+(Nick,%i,_puan) var %player_atma_sayisi = %zar_oyuncu $+(Nick,%i,_atma_sayisi) unset %player_puan unset %player_atma_sayisi inc %i } } |
|
Etiketler |
oyunu, zar |
Konuyu Görüntüleyen Aktif Kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 misafir) | |
| |